BOKNINGSVILLKOR
Allmänna villkor för konferensbokning
1. Deltagarantal
Vid eventuella förändringar gällande deltagarantalet, samt nya önskemål om specialkost, ska meddelas via mejl till event@rosendalstradgard.se senast 7 dagar före konferensdagen. Det antal som meddelas vid detta tillfälle ligger till grund för fakturering.
Vid ökat deltagarantal efter detta datum försöker vi tillmötesgå ändringen, men kan inte garantera plats eller specialkost.
2. Avbokning och ändringar
Avbokningar och ändringar ska ske skriftligen.
Följande villkor gäller vid avbokning av hela konferensen:
- Mer än 30 dagar innan bokat datum: Ingen avgift
- 29–15 dagar: 25 % av det totala bokningsvärdet
- 14–7 dagar: 50 % av det totala bokningsvärdet
- Mindre än 7 dagar: 100 % av det totala bokningsvärdet
Vid minskat deltagarantal (om ni ej meddelat 7 dagar innan bokat datum):
Ingen återbetalning sker för avbokade deltagare.
3. Betalningsvillkor
Fakturering sker i efterhand med betalningsvillkor 10 dagar netto.
Vi förbehåller oss rätten att begära förskottsbetalning vid större bokningar.
4. Ansvar och skador
Kunden ansvarar för skador på lokaler, utrustning eller annan egendom som uppstår till följd av oaktsamhet från deltagare eller arrangör.
- Vi ansvarar inte för personlig egendom som deltagare eller arrangör medför till konferensen.
- Vi rekommenderar att värdesaker inte lämnas obevakade

tillgänglighet